Ett helt magiskt bröllop

Ett helt magiskt bröllop!
Den 6 augusti var jag och fotograferade ett helt magiskt bröllop. Jag fick äran att fotografera under hela dagen, från vigsel till porträtt och sedan under festen. Tänkte att jag skulle dela med mig av en liten del av bilderna.
Man såg glädje och kärlek i form av tårar och skratt i hela kyrkan. En helt magisk upplevelse, det var nästan så man själv blev tårögd av all kärlek som spreds inne i krykan.
Efter den helt underbara vigseln åkte vi vidare till plats 1 för att fotografera porträttbilderna med hela fina familjen Henriksen.
 
 
 
Efter vi varit i parken och fotograferat bar det åt till en strand som låg precis utanför där festen skulle äga rum.
.
Visst är dem helt underbart fina?!
Sedan var det dags för den traditionella valsen.
 
Valsen var jätte fin och man såg verkligen kärleken sprudla mellan dem.
 
 
Det var de bilderna som jag bjöd på från denna fotograferingen. Är så himla tacksam att jag fick äran att va deras fotograf. Jag blev så himla nöjd med bilderna och det var jätte kul att höra att fru och her Henriksen också var nöjda!

Kommentera här: